sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Syömisistä

Pyrin syömään tarpeeksi ja säännöllisesti…tämä on minulle ongelma..Mikäli olen esim. stressaantunut, niin ei minulla ole ruokahalua ja saan väkisin mättää ateriat alas. Siksi minulla onkin ollut viime ajat minulle laadittu ravinto-ohjelma, jossa määritelty ateriat ja kellonajat syömisille. Näin homma pysyy hanskassa. Proteiinia syön reilusti, runsaat proteiinimäärät sopivat minulle ja ovat myös henkisesti tärkeitä…


Onneksi olen nyt saanut korvaamatonta apua ravintoasioissa ystävältäni Elorannan Teemulta joka on sellainen ravintoguru, että syön mukisematta juuri sen mitä minun ruokavaliossani lukee! Korvaamatonta saada ammattitaitoista apua syömispuoleen ja kehityksessäni onkin tapahtunut huima harppaus kun ravintopuolen sai kuntoon…Lisäksi yhteistyö Leaderin kanssa on vielä mahdollistanut panostamisen laadukkaisiin ravintolisiin.

Perusravintolisät ovat laadukas heraproteiini, valmis palautusjuoma, vitamiinit, omegat, kreatiini sekä kofeiini+tauriini treenibuusterina…


”Mitä söin ennen kuin tulin järkiini”-listalta löytyisi miltei jokailtainen mäkkärinateria, päivittäin karkkia ja suklaata, palautusjuomaksi hyvänä päivänä gaino max jne…ja uskomatonta kyllä, reipas perusaineenvaihduntani piti minut suht hoikkana, mutta lihasmassan kehityksestä ei paljon tarvinnut haaveilla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti