sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Uusi vuosi, uutta asennetta etsiessä...


Tänään oli vuorossa tuttuun tapaan käsitreeniä...kädet teen aina viikonloppuisin, se yksi suosikkitreeneistä ja mukava, että se odottaa aina "palkintona" viikon jälkeen. Viikonloppuna lähes poikkeuksetta itsellä myös treeniseuraa, siksi suurin osa näistä taltioinneistakin sattuu käsipäivälle, yrittäkää kestää...

Etukäteen olin päättänyt yrittää löytää jostain uuden vaihteen päälle heti alkuvuodesta, jonkin aikaa olen ollut jo todella tyytymätön tekemisiini ja kehitykseeni. Pyhien aikana oli tarkoitus mm. Elorannan Teemun ja Kanerviston Juhan kanssa tarkastella fysiikkaa, mutta koska olen ollut niin tyytymätön aikaansaannoksiini, lykkäsin ruhon lähempää analysointia myöhemmäksi. Viime aikoina olen paljon miettinyt valmennuksen henkistä puolta, olen kova tekemään töitä, vaadin itseltäni paljon ja minut voikin "jättää" pitkäksikin aikaa itsenäisesti treenaamaan. En yleisesti ottaen tarvitse ulkopuolista piiskaamista tai vahtimista...mutta sitten kun jostain syystä törmään henkisesti seinään, on minun vaikea päästä siitä yksin eteenpäin...tässä tuleekin valmennuksen psyykkinen puoli esille, hyvä valmentaja osaa tarjota niitä henkisiä työkaluja joilla voi taas motivoida itse itseään...Minulla on ollut onni saada hyvät tukijoukot, monessa suhteessa olen kuitenkin itse pahin viholliseni pyrkimyksissä tavoitteisiini.

No, yllätys yllätys, tämän päivän käsitreeni oli aika peruspuurtamista. Olen muutaman viikon käyttänyt käsille pudotussarjoja, nyt tein muutaman supersarjan, suurimman osan liikkeistä kuitenkin ihan perus suorilla sarjoilla...haukotus...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti